19 april 2012

jag kan vara snäll oxå =)

hejAANNO

 Sitter och lyssnar på Lalhe
man blir lugn av henne harmonisk och fin =)

Har haft en toppen dag idag en jobbar dag utaqn dess like de sprang ifrån mig sjukt mycke hade hur  mycet som hellst att göra men som jg alltid tjatar om de så gillar jag de hur mycket som hellst.

Saknar min dogg hur mycket som hellst jobbit att ens skriva om det för hon fattas mig  kommer sakna henne alltid min lilla estribesteri
Tjalle satt och tittade på vatten skålen idag men då sa jag till henne att hade de varit Ester hade de klingat i den för länge sedan inte nå snack om saken för hon var de smartaste på att fixa ljud i den och nåde hörde du inte första gången ja då kunde hon dra mat skålen och vatten skålen (de var  förlåt är fast i en ställning) ut mitt på golvet och verkligen ge sur blicken så man visste att man skulle fylla de fort fort .....

nej fan man kan inte ens skriva om henna blir så jäkla ledsen då de e fan jobbit som den ännu saknar henne sjukt mycket !! de finns ingen som hon eller fanns ingen som hon , krypet och myset hon ville ha varje kväll under täcket , fy fan vad jag hatar allt som heter canser tumörer och längat efter sin hund de gör så ont när jag tänker på henne.

Tack lilla gumman för den tid jag fick med dig , tack för att du fanns för mig och den glädje du spred var få förunnat, sov i ro min skatt JAG SAKNAR DIG SJUKT MYC KET
T

Inga kommentarer: