17 april 2012

karma karma

tänker nu e jag väldans arg andra sa att jag skulle skriva av mig så nu blir jag sen till jobbet säkert oxå, och mina ägg blev fan hårdkokta lika hård och kall som jag då!!!

ARG  de e fa bara förnamnet ,!!!!

vi lämnade in en skrivelse till styrelsen om lgh i uppsala inte fan skikade dom nå svar nej fan heller jävvlla människor i söder sur fittor och kukar e de väl bara som sitter dära !!!!!

KUKEN ja jag vet jag e grov som satan just nu, jaha och tallriken abvände jag som mus matta!! hur smart e man nu då, jag skakar av ilska

karma karma karma jag skulle fan inte sakt i LULEÅ att de tog för mycket bett för kopplet till abbe !! ede hära tacken va ????


jaaa vet allt se knas med mitt skrivande men de e fan mit!!! skit på er ......uppsalas skitställe place

jag e från byn inte så smarta som er då!!!

Inga kommentarer: