28 maj 2012

Men hur lycklig e du då på en skala ??

Hallall

Har precis kommi från bastun, bastar nästan varjedag
varit med min kärlek på prommis nu jävvlar ska kilona av har som ökat med 6kilo sen ja slutade röka, nu fan ska dom bli kvar på backen när jag drar hemmåt efter varje prommis!! baajtövaej önskar mej present kort på löparskor !
hade suttit fint med glas vatten men orkar inte hämta sitter ju härre gud säkert 2,5 meter från kranen ==)

Jag och min kärlek har drömt om hus igen=) en vackerdag händer de =)

iihhha bara längtar !!

ska börja måla i stugan oxå nu känns de som att de händer saker, ska kolla vilken färg som passar blir nog lasyr på väggarna i nått grått eller så, luckorna i köket e ju vita och jag tror att vi sattAR PÅ VITA möbler,m tapeten ska oxå beställas snart till köket blir retro eftersom luckorna e från 50-talet =) sen till Sandras rum, de kommer bli ljusa väggar dära,

nej nu ger ja mej hejjPP

1 kommentar:

surkko sa...

Nå heippa surkko ;o) Det verkar vara fart på dig, jag ska åxå börja måla i mitt sovrum, tak o väggar + en fondvägg (tapet)men först ska rummet tömmas..får en ny garderob + resårmadrass i morrn som jag beställt med den andra grann-surkkan ...fr ikea..men först måste rummet bli klart innan jag sätter in dom phhuu...det är inte sån fart på mig, som det verkar vara på dig..det sker i slowmotion ;o)men bättre sent än aldrig/kram