29 maj 2012

surkko talat =)

hörru fart å fart vet ja väl inte men lite kanske =) jag har ju igaq barnbarn som kommer och vill umgås eller barn som hänger i kjolaarna mera =)
Och detta svar skrev jag till store syrran min
<3

Nå väl har hunnit med jobbet idag oxå de gick bara fint, hann med en massa göra.
stack på stan en snabb sväng tänkte som köpa nå sommrigt till mej men sket i de för jag hade ingen med mig som smakråd, har ju inte brudarna nära som gillar att handla kläder som.

Kom hem sen fixade middag till mej och min man( fatta nice att skriva de ) sen kollade jag och min man (mums gillar ordet, min man) på vilken färg eller färger vi vill ha i stugan hittade en del och vi e ganska så överens de blir vitt itaket , retro i köket och nå grått lasyr på väggarna =) jepp men nu ska vi bara hitta rätt färg, undra om man får köpa provburkar med lasyr och testa? nån som vet ?

Je men ne nu måst ja gå handla frukt de e gött hejdå!


Inga kommentarer: