19 maj 2012

MItt Lilla hjärt.....














1 kommentar:

Hanna sa...

Gud vad fint du hade skrivit om lilla Ester på min blogg! Jag saknar henne också, dumma jävla canser. Det är så ORÄTTVIST!

En dag, nångång, så kanske du kan skaffa en ny kompis igen. Men man blir verkligen rädd efter att man varit tvungen att sätta bort en.
Jag saknar Shibbi så mycket så det blir tomt här hemma med bara en hund, så jag tog mig i örat och hämtade en ny. Man ska försöka glädjas med dem år man får med dem och försöka bortse det tråkiga beslut man sen måste ta. För vi alla kommer dit tillslut, och jobbigt nog lever inte hundarna lika länge som vi.

Orka säger att hon mer än gärna vill komma och kramas med dig! Men hon varnar dig lite om att hon brukar bitas i öronen, hihi <3

Älskar dig min SNYGGA faster! <3