30 juni 2012

Min sida e FUL

Kan ingen stackare eller va fan stackare vill ja då inte ha!!!


kkan ingen snäll liten männinska, va fan vadå liten ???
kan ingen vanlig männinska , meh fan ge mej vanlig eller ovanlig................nå fuck kan nån hjälpa va va va ???

du får vara som du e men jo visst på san t =)


Jo men så att........barnbarnen e hära skulle till bästaste sabrina men jag kunde inte de var massa hundar dära och Nova e ju som alergisk inte bra dårå =)


men iaf i morgon kanske vi kan när hannibanni hämtat bort liiiite doggar sen e de ju väldans små kvar men do e ju bara he in i en byrå..........nej jag e inte så grym !!



jo då men de har varit rulle sen de kommit men de gilla jag skarpt nej, nu stinker de rök in till oss hatar lukten men de e för att jag slutat  (stänger bara fönstret ) !!! är så jävvla bra =) iihaaaaa faatta fan man har luktat illa!! mitt tandkött e mycket finare hyn e brunare =) ja de e bra med mej  och alla andra IKKE-RÖKARE =)

Inga kommentarer: