5 mars 2014

Orkade men raderade


Berätta något intressant om dig:  jag älskar kräftor.


Vad är du rädd för:
 Att något ska hända mina närmaste. 

Vad gör dig arg:  Lögnare och falska människor

Vilken är din favorit låt:  only you

Vilken är din favorit bok: pojken som kallades det

Har någon/några tatueringar: ja då 2 stycken.  Planerar flera.

Har du någon/några piercingar: 
 I näsan och öronen då fast på min tid hette de bara hål!!

Har du något jobb: De har jag .

Vilken ringsignal har du på din telefon: mobiltelefonens original ljud.

Bästa saken att göra när det är kallt ute: röra på sig så man blir varm.

Bästa saken att göra när det är varmt ute: slappa å sola dig om nu solen är framme.

Favorit årstid: Hösten.

Något du egentligen inte borde: Jag borde inte svara på enn lista .

Vad har du på dig just nu: Lakan.

Vad gjorde du för 1 timme sedan: Sov.

Vad var det senaste du sa: godmorgon.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms: Nu först. 

Vem ringde dig senast: Oskar, fast jag missade de samtalet. 

Vad når du om du sträcker ut armen så långt du kan åt höger: en liten byrå.

Vad ska du göra imorgon: Har inte planerat. 

Vad önskar du dig just nu: Att de var fredagen när jag gick på semester .

Vad var det senaste du åt: Köttsoppa. 

Vilken var det senaste låten du lyssnade på: wiggle

Vilken var den senaste filmen du såg:Alice inte undelandet. 

Vem kramade du senast: Miaa

Vad ska du göra/ har gjort idag:kliva upp och kanske starta dagen =)

Hur ser ditt sovrum ut: de är vitt. 

Favorit sida på internet: google. 

Vad önskar du att du var bättre på: virka


Vad var det senaste du googlade: mediabänk.

Ditt bästa sommarminne: när jag var liten och var som alltid barfota och hur vägen hos min bestemor kändes under fötterna.

Bästa tv programmet: så mycket bättre. 


Vad ska du göra om en vecka: är jag på jobbet igen .



Är du trött på att svara på frågor:

Hur mycket är klockan: klockan är 08.08 
Å de här var ju inte så kul.
Fick ta bort några frågor. 
Dom var så löjliga.

Inga kommentarer: