21 maj 2014

jag är så himla gla idag !

Asså de bara händer härligheter hela tiden,
idag var de en dag på jobbet säjjjer inte så mycket mera än att systemet suger fett jävla dåligt är de !!

nu har dom komit på nå så smart att en ska skriva ner vad som händer och när!? och varför?
har inte tid att stå å skriva , ska en låta kunderna vänta....
-ursäkta att de tar sån tid men ja ska bara kryssa i hära du får vänta lite...

jo då så jävla smarta dom där som gjort systemet, dom har säkertt jobbat i en butik förut bakom kassan under sommar tid när de är super tryck och alla ska ha virke samtidigt.

ja ja nog klagat om de, jag har bara en vecka kvar sen äre baybay. SYSTEMET.=)

Sitter ute och bloggr , älskar att vara ute när nu vädret inte är -38grader å man fryser till is =)
sitter under mitt parasoll, fåglarna små naggs lite , gräsänderna vänder upp och ner på sig ibland, jag sitter hära precis vid Torneälvens strand, de är helt sjukt vackert å så  mysigt.
Vi har en stor tomt ja verkligen stor, vi ska börja fixa på den lite i sommar men annars är det stugan som ska bli klar först så vi kan börja vara där, för när den är klar då kommer Lise och Kurre oxå att vara dit =)


slänger väl i lite bilder igen då =)




Dom tre översta är tagna igår .

Skönt att h hundar som gillr barn =)


Nae jag borde men ja ska istället gå fylla på elden som vi har , de finns massa gammla golv att elda upp funderar varför de har sparat , sen ska ja bygga komposten så en får börja slänga mat rester i den.


 

Inga kommentarer: