21 maj 2014

jag måste få skriva av mej lite

Mina tankar finns hos familjen dom som gråter ......


man stöter alltid på ett litet gupp i livet som ibland är som ett berg att bestiga, alla sörjer vi på olika sätt...
jag har funderat en del, de kommer att hända mej oxå en dag de kan lika gärna hända i morgon, det enda som skrämmer mej att de kommer kanske göra ont, jag hoppas de inte gör det , döden är skrämmande , vet inte hur många  som tänker på den, men den känns alltid närmare när det händer.
En håller fast hårdare om sina nämaste, de är ju inte så att jag sitter och tänker på det dagligen inte då, men när de kommer någon nära då vet man helt klart att man är dödlig att allt kan hända.......

Min Farbror har gått bort, han var inte gammal tycker jag men smärta hade han, så lätt att säga , att han nu får vila bortom det onda.... så jobbit för hans familj att behöva stå i allt detta , men jag vet inte de har ju aldrig drabbat mej, visst har jag oxå personer i min nähet som gått bort som jag saknar så oerhört mycket ännu.
min älskade Bestemor, Farmor och game lmommo, min mans Mormor .

Jag har planer på att fixa klart min begravning oxå jag vet de kan ju vara länge till det men 30000 de e ju sjukt dyrt att dö!!
vill inte att mina nära ska behöva tänka på det när jag går bort.

oj de blev mycket idag men nu känner jag mej lite utskruven från ämnet.
ska bege mej in och fundera på om jag ska orka tvätta mej eller inte?

Ta hand om era nära liet är bara till låns......









Inga kommentarer: