20 november 2014

Tomten längtar till värmen

god morgon,.
unnit en hel del nu på morgonen.

Igår bestämde jag mej för att julen skulle flytta in och klart som de så gjorde den de.
Jag älskar julen all musik och allt de som har med att samla vänner och familjen runt sig.

Vi har ett härligt gäng som droppar in efter kalle och hans vänner, då blir de plock mat å massa gosaker på faten,.
sen julklappsspelet och massa andra spel som åker fram på bordet, julmust och godis.
alla samlas vi till att bara umgås och ha roligt.
bara  i min lillla famillj e vi 12 stycken med barn respektive och barn, sen kommer de flera.
så dyker alla upp så blir vi kring 20 pers eller mera.

go kväll.

Tog arbetet emellan skrivandet. Mornarna går Så fort ibland så jag hann inte skriva klart det jag skulle om nu har ju flera timmar passerat. sä en annan känsla har infunnit sig.
Var tvungen att byta spets på min penna. men nu är det då gjort så jag kan fortsätta skriva. jaja helt ointressant men kul tycker jag.

Min mobil är kaputt trasig gajki loppo .
så jag har  Samsung Galaxy till mobil. det går att ringa med den men jag Vill inte göra det för att alla hör ju vad man säger när man pratar eftersom jag inte har headset kvar till den.

Nej nu är det go.no#. jobbar ännu en helg och den kommande igen. Dj kan Oag vara ledig när mannen i mitt  fyr är och allan mina älskade kommer hem

Nej örer och ut



Inga kommentarer: