29 januari 2015

de är en evighetsmaskin...

Tjohej

en fin dag nästan idag förutom dennA SNÖ SOM BARA VRÄKER NER!! FUCK OFF!!

 har hunnit en del i veckan och snart är de lördag igen, jobbelijobbet väntar och kommer att kränga iväg saker igen hoppas jag, vi har ju en massa reor på mattor lampor och annat fint.

på Lördag blir de go middag med mannen i mitt liv så de ska bara va fett mys å lite skoteråkning har jag planerat in i mitt huvud.

I morgon ska ja försöka hinna med mina klistor på jobbet, ska fixa in alla inköpsställen som jag har hand om med namn och tele och lösenord så de blir å sitta å tänk tänk tänk =)

trivs som en tok ännu, kanske för bra ibland så Lasse får jaga hem mej från jobbet.
Han vet inte när ja kommer tidigare heller för ja säjjer inte de, he he han behöver inte veta allt..

i morgon har jag lite annat göra innan jobbet.

nä vad mera....hm   jo ja ska ju bli Mormor igen så kul nu är de bata 10veckor kvar och jag har nedräkning, bara hoppas bebban kommer när Sandra kommer hem .

slänger in lite bilder i morgon i stället glömde kameran på jobbet så fet olike på den, hade massa bilder ja skulle ladda ner till mannen i mitt liv.

nä men hörre ni ha en fin helg vi höres.

Tjing Tjing




Inga kommentarer: