30 januari 2015

god morgon vän och ni andra.

Snart är veckan slut, sitter med lite feber ännu, tror de är sviterna efter matförgiftningen som håller sig, har lämnat in prover IGEN, lite less börjar jag bli.

Hade en toppen dag igår förutom feber och huvudvärken som kom sakya men säkert.

Ikväll på denna Fräcka fredag blir de Tacos och sen sov sig lite, kommer ha en manja helg men de är de oftast när man får vara hemma o gosa i sängen med alla fyrbenta.

Nu börjar  de ljusna, känns som julen sitter i länge bara för att det är så mörkt.
Sitter å väntar på att tiden ska gå, ska på deijt på gyn inte så jävla mysigt, men underredet ska ju kollas de oxå ibland.

vattnet har frusit i brunnen de är mindre kul.
Vi funderar allvarligt på att riva de här huset och köpa nytt, så himla mycket värme sticker ut och de är ju bara en sommar stuga som vi pimpat upp till liter bättre satandard.
då får vi flera rum och ingen behver sova i pojkrummet mera, och äntligen en bastu som jag saknar så mycket, jag bara älskar att basta. och mannen i mitt liv får ett garage, inte helt fel, men nu blir de nyckelfärdigt. jag ska inte slå in en bräda mera i mina dar på ett hus.

Stugan ska ju oxå fixAS  klart och ja de går att bo där, lite hottare pimpat än de hör lilla slottet.

nä nu ger ja mig ska kladda fejjan å sen fara på mitt.
ha en fin dag så. de ska ja.

hejjppa

baj dö vej,
JÄVLIGT LESS LÖGNARE OCH BEDRAGARE SOM LEVER PÅ ANDRA S GODHET!!
 Ni kan ju bara ta å dra!!

Inga kommentarer: