8 februari 2015

söndags klotter

Hejsan

Vilka veckor det har varit. Livet bara åker i racerfart.
har hunnit så mycket funderat onh begravt en massa
mina läkarbesök har äntligen gett resultat. så nu går jag på en veckas medicin tar med en salig blandning jag tar 4 tabletter morgon och kväll kortison Pencelin och nått annat.
µ u väntar jag bara på bättring o en mage som vill samma som mej. jag gissar att det är sviten från I juletid.

idag blev det häng med Lina från klockan0900-och vidare
Vi har tittat film äti brakfrukost och sen bara ätit ätit och ätit till middag gjorde jag helt rån grunden kd dolmar, och nu Vet jag varför jag INTE gör det så  ofta. det tar ju en evigignetattfådet färdigt.


Jag har hunnit jobba på Lördan oxå, det var jag Och Tobbe som stod för underhållningen Inte fasligt med fo1k
men fasliga ordnar fick vi in i af

Och alla dessa härliga kunder, man bara älskar sitt jobb.
kom en kund in och tyckte att äntligen du är tillbaka, så roligt att få höra, det ger en kick på dagen och något man bär med sig.
sen har  äntligen fixat toaletterna på jobbet inget märkvärdigt bara liten hylla upp och
nya handdukar till båda sen kommer jag att montera upp en hylla till så att våra städ staff får plats.
Jag vet blev en del jobbsnack men som sakt jag gillar mitt jobb

Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det mera slappa med mannen i mitt liv. Nu är det bara 63 dagar kvar tills bebis kommer ♥

Tjing Tjing ha en Underbar kväll

.

Inga kommentarer: