14 februari 2015

Livet är Nu

Hallo


Äntligen fredag. men jag ska fan inte klaga veckan har varit bra trots förkylning.
och en massa snor. nu har min näsa runnit [en hel vecka om inte mera

Iallafall Veckan gick fort sjuk fort, så mycket som jag hunnit. har fixat och donat passat på nu när det är lugnare  -

Imorgon ledig känns som lite knas, jag jobbar gärna och ofta mitt liv har blivit mitt jobb. det vet jag mycket väl. men jag gillar när det hände hade inte fixat att . sitta hemma och rulla tummarna och jag begriper inte de som fixar det.
jag är uppvuxen med arbete och att göra det bästa man förmår

jag vet att mina barn är likadan, dom är så himla duktiga
gnäller inte i onödan och är verkligen inte född med silver sked i munnen
dom fixar och donar me, det själva, det som behöver göras.
Nä nu softa mera söndags mys med alla 4 . + kärleken i mitt liV SÅ tack och hej leverpastej

Inga kommentarer: