22 februari 2015

Söndags KLOTTER

Hallöjsan

vilken slappar helg.
jag var ute och körde med min skoter någon timma igår.
Idag fick jag gubben med så vi åkte till Lasses stuga

* en stund och pratade skit sen kollade vi huset.sen blev
Jag hurves så vi åkte hem
nu sitter vi och glassar hemma.
jabbar ensam imorgon men det ska gå bra fixar ju det mesta.
Har jobbat ensam föru

Nu får jag inte inte kalla mej Ny på jobbet-.-
de är ju dåligt då har jag ju inget att skylla på när det
går fel.
Har ett fantastiskt jobb, vi skrattar bott det mesta timmarna så jäkla roligt med
kunderna och framför allt arbetskamraterna
vi har planerat fest. vi ska hitta på aktiviteter en hel dag.
det blir utevistelse med korvgrillning oh fiske Och senare bastu och go mat


men nu kom Lina Så jag ska surra med henne.

Hoppa hej

Inga kommentarer: