29 april 2015

28/4--29/4

Väldigt viktiga datum de dära!!


Jo du store syrran ja tror vi hade fixat de galant, jag hade tagit överpriser sån säljare som jag är å du hade prutat ( inte två T i de ordet) till kunden, så de hade blivit rätt iaf =) och 1 maj kommer jag inte , jag ska jobba och umgås med mina kollegor, vi ska grilla och ta en å annan öl är det bestämt.

idag föddes ett litet barn till denna värld,jag har längtat och väntat,.
Äntligen kom den lilla skatten ögonstenen och så himla söt, otroligt vackert barn.
oj och där vart jag avbruten av en kund!! OOPS !

OJ VAR VA JAG

ja just j de vackraste barnet =)

Å längtar som entokefter Nova och Tion ( de coolaste namnet för de kom från mej)
Hade önskat att de poppade upp ett namn till denna lilla krabat.

nä nu ska ja sluta sovelisova sen jobbelijobbet i morgon =) hej hej





2 kommentarer:

stora syrran sa...

Hihihi ja faktiskt det har du rätt i, du tar överpriser o jag prut(t)ar till nästan graaatis :)
Grattis igen till tillökningen, och första gosse-barnbanet ? Härliga barn, vaffö inte döpa han till Gosse som Olle uppe på berget i Närva kallade deras yngsta son Göran :)
Ha en fin valborg, eller som mina kollegor i Haparanda säger : Glada Vappen/Kram

stoårra sisar sa...

Grattis igen mommo :)
Är det BB nr 3?
Han får heta Trean