13 april 2015

flyttlös och planfri

Massa disskutioner och funderingar, vi vill olika och känner inte alls samma saker mera,
hur kommer det att sluta då, på nå.got att måste vi kompromissa och komma fram till en lösning , komma fram till något gemensamt och kunna veta vad vi båda vill samtidigt som de ska gynna oss och inte våra barn, jag har så svårt att släppa dom trots att de är vuxna.

Mina barn är mitt liv och något som jag har fått ha som ursäkt för att inte få ändan ur vagnen.

Idag kom de massa snö, då fick jag nog och nu kommer jag iaf att sticka från denna guds förgätna  håla, jag har fått nog med 8 månader snö och sen en väldigt kort sommar och alldeles för kort höst.
sen tycker jag oxå Kiruna är bra men nääää skoja inte den bästa platsen för mej ångrara inte att jag bor i Laxis älskar stället.
har den perftekta sommar bilden och de vackraste stället , men som sakt för mycket vinter för min del.


nä nog klagat bara göra slag i saken och hasta loega.
titta lite hus i sverige 
hejjppa 


Inga kommentarer: