14 april 2015

fittkukar och idioter.

jo då kom på över texten tack vare min underbara syrra!!
den gladaste av de gladaste som inte har onödigt jävla surande att komma med, som är de lyckligaste jag träffat på länge, som har en så varm själ och ett hjärta som rymmer så många,
som har en ryggsäck som fyller mer än vad vi ser, bara hon lär sig att tömma den och släppa rädslan.

Hon kom på besök i påsken , så jäkla roligt och vi blev bjudna på middag dit, nja inte nu i påsk men en inbjudan fick vi =)

så fett naijs att få träffa henne å mannen i hennes liv, ska bli skoj
så syrran jag ser väldigt mycket fram emot de =)

nä nu har jag skrivit av mej eller har ja de.

Nä jag har varit hemma idag min mage tjorrar, jag försöker att lära mig att äta lite och ofta istället för att inte äta alls nästan.
men har jag ätit nu på någradagar så har jag fått gå spy efteråt, skit jobbit, jag har inte problem med att spy, men de gör så satans ont i magen innan jag går och gör de , sen är de bra.
lite bullemi varning låter de som men de ere ju inte.

Har funderat på vad jag kan ändra I mitt liv och det finns det att göra på, eventuellt hur jag sover när jag äter och försöka att ta rast kanske på jobbet å äta lite mellis,jag glömmer ju ibland att dricka vatten å gå på toa oxå.




Inga kommentarer: