15 april 2015

morgon gåva och malm banor

depp eller gupp

min platta hinner Inte med no jag skriver. sitter hemma Annu en dag. mannen i mitt liv har farit till Lina för att fixa skoter kälken

Har varit till min närbutik och handlat den ligger i Jukkahar inte varit upp på stan på Lääänge har inget behov just nu men all stor handel gör vi Pa ica. vägrar gå på Cooper man hittar inget och måste ta sig längst µ i butiken för en liter mjölk.

µ gjort en lim paeg Som nu myser i ugnen får hoppas af, rågbröd en blir bra µ att det mättar lite munnar.
har små  ätit idag.
alltför at min mage ska må bra. ; morgon bitti skajag gå handla en sallad till mig som jag får små äta på
under Geek dagen.
; morgon är det leverans dag då kommer varor in från GVE hoppas innerligt att soffan om fåtöljen jag beställt till utställningen dimper med.


nå nu ska jag ta mig en riskaka och ett glas vatten
sen softa vidare med mina underbara djur.
Falkman är inte inräknad gissar att han är ute och jagar lite SkogsMÖSS

så hejppahej TJING.
Hittade en underbart rolig bild på plattan, Nova har varit i farten .

    

Inga kommentarer: