17 april 2015

Sommar blåsa om vinterrärme

Tjohoppla hejsan!

Har jobbat idag.
var och skulle lämna prover gisses vad männissor det var, jag gick därifrån
yånya på min tur par för lång räntan.
gör ett nytt försök imorgon så då får en hoppas att det inte är lika många där .
har en del nya varor att packa fram i butiken, tar allt i min takt.

Imorgon blir det byn för mannen i mitt liv hadeärna åkt med. får se om någon nar vägarna förbi i så fall hakar jag Å Vi börjar inte att fara med 2 bilar det känns så onödigt.
mina 4 bent vänner trängs i sängen med oss. jag försökte mysa i lilla rummet framför kakelugnen. Laddade med ett glas vatten och datorn, tro fan att den pajade men har fixat en ny nu som kommer kanske nästa vecka. blir som galen på att den slår av sig titt som tätt
gå nu blev det en lite större bärbar så vi kan titta film i byn med den eller kanske för att min syn blivit sämre Så tog Jag en med större Skärm.

wä nu måste jag försöka somna Har jobbet som väntar på min insats. och kunder som väntar på sina varor! I morgon kommer det en leverans igen.

sov gott därute i morgon FREDAG och nya möjligheter till en underbar helg

Nu borde bebisen börja hitta sig ut i våran värld.

Thing tjing





Inga kommentarer: