31 maj 2015

hallåå hallååååå

Tjohej på morsdag alla morsor.
Min helg har varit under fucking bar.
veckan sprang iväg, hann med en hel del i Abisko blev klar och de var en lycka,
Coop Abiskos första lägenhet fixad och jag hoppas att de som flyttar in kommer bli nöjda, hela dagen tog de. På fredag kom min älskade kusin i från Norge med sin familj, lördag blev de lite handel med mannen i mitt liv, vi fixade köttet till grillningen.
Sen gick vi hela gänget till Lina, Markus och Niila och grillde och bara umgicks till sent, solen var på vår sida så vi åt ute oxå den första ute middagen, sen vandrade vi hemåt igen, startade en eld och satt och tittade på isflaken som gled förbi.

Idag bjöd jag på middag till Lina med sina .
Lise och kurredutttan åkte hem på förmiddagen. aå trist varje gång de far.
jag har vilat på soffan suttit lite ute och kämpar med att hålla mig vaken ännu.


Ja jäklar vilken helg!
Nu har jag nedräkning till Fredag då drar jag på egna äventyr ska till Uppsala å umgås med mina döttrar, sen far jag med Miaa till Gävle och härjar lite dära tills vi åker igen på Tisdag upp igen och då har jag med mig Nova och Tion.
ser verkligen framemot de.

nä slänger in lite bilder från lägenhets fix och helgen som var .















jepp de var lite från mej från den underbara Solsidan !

Inga kommentarer: