10 juni 2015

Hemma på solsidan

tjoho

värmen va förjävvla go där nere i söder!! annat än de hära på hemma plan, de var sommar där nere, studenter som tjoade å sjöng när ja kom till uppsala ja åsså kontrasten hit då .....fy satan så kallt.
nä man är som lite less denna kyla fuck off typ , men ikke.

J men hur som hellat,har haft de bra där nere men en yrsel hela tiden och en trötthet utan dess like!!
Char gett järnet länge nupå jobbet utan semester på 3 år så nu är de väl ändå min tur.
och vilket år de har varit jag statade den 5 juni tror de skulle vara en lugn starr för mej, men nääää de bidde jävvligt sent ska ja säjja.
Sen har jag jobbat å slitit på som en idiot, fick börja med att städa i lager å märka upp allting med PLU
massor av nya inköp å träffa säljarna från olika företag, (som man saknat dom )
sen blev de städa lager städa lager fixa ommöblera, tapitseratå målat fixat å trixat sen blev de två inköpsresor oxå.
Nu till hösterns mässa är resan betald ska bli spännande å se vad som komma skall i trendväg å de!!
de här året har varit helt underbart och helt jävla skit jobbit vissa stunder! och lärorikt och en massa annat har man kommit tilll insikt med!
och nya vänner de e alltid kul

nä nu ska ja kolla om mina knäckebröd börjag bli klart, har försökt att gr mig på de i bakningsväg.

så nä nu ska ja dra hejjppa

Inga kommentarer: