16 september 2015

Om man går fort så seR ingen.

Hello

Lady and Gentlemän
Har haft en bra dag.
Jobbat å slitit  som den beställt  tapeter till jobbet de blir Foxit  å snyggt.
Sen kommer jag att göra om chabby  hörnan de blir mera industiellt  stuk. Med svärta stål  å grå inredning.
Kommer blanda å svamla.
Har fått duper bra kritik av kunder  att de verkligen har hänt en massa på ett år sen jag kom tillbaka att dom  var ganska besvikna på hur de sett ut.
Man blir super glad  och taggad som den på fixa mera.
På fredag  kommer de in de nya sakerna som vi phandlat in äskar bli skoj att gå plocka upp allt. Har fixat å plats på hyllorna i förådet och i morgon ska ja göra mera plats på hyllorna.
Idag var Poppe från Cottex in och förra veckan var Maritza från Värnamo Sängkläder,  Christer från Strehög  och Pelle från globen och massa andra leverantörer  han har. Så jäkla kul när de kommer med masa nytt. Så de blev lite inköp på ditten å datten.
Blev bjuden på middag idag hos Lina, de var skönt att få slippa fixa maten men i å för sig behöver ja ju inte de när mannen i mitt liv hemma. Å lunchen  fixar han. Ja de e väldigt sällan jag lagar mat så jag håller på fixa i skåpen så han hittar I sitt kök för de är de hans kök inte mitt 😁
Ska börja fixa med belysningen iaf  över bänken kommer bli så jäkla fint.

Nå nu ska ja softa vidare.
Har lite laddning att göra för i morgon.
Så Tjingeling .






Inga kommentarer: