15 september 2015

tankar i tvåtusenfemton.

ja jag vet inte om de  hära året började så bra, de har som fortsatt i samma tankt med både ditten och datten, de små trevliga stunderna man haft har jag hållit fast vid, njutit av och sugit på.
januari  började med skit eftersom magen kracka ihop efter nått man ätit.
sen har de fan bara varit död och förintelse, pest och pina.
har hunnit jobba ett helt år, och lite till då räknade ut att jag varit 9 år där, nästan så man börjar bli en inventarie på hyllan.
Tur att man har fina arbetskamrater å få spy lite galla ibland, vi har nog upplevt de mesta ihop och börjar känna varandra utan till, de är en otrolig trygghet.
man är ju fasiken mera på jobbet än hemma.

Ja men tillbaka till allt skit som man bär på stör sig på och irriterar sig på.

jag är inte den som släpper de som varit så lätt, de kan överösa mej helt plötsligt å jag blir flyförbannad på vissa personer som bettet sig som idioter och bara ser till sitt och inte talar sanning utan ljuger för allt och alla, som inte har en gnutta moral i kroppen utan tycker att de har rätt. finns allt för många som korsat ens väg men tack och lov så är man ju kvitt dom men dessa hjärnspöken dyker upp då och då.

jag upplevs hård men jag kan säga förlåt och har gjort de allt för ofta,
ungefär som förlåt för att jag finns till.
ja allt för mycket har man i sitt bagage men jag släpper lite då och då, och fortsätter att förlåta för mig själv och går vidare.




Inga kommentarer: