9 november 2015

finns så myckrt infekterat skit.

god morgon, de är som nu jag hinner skriva men jag har väl inte så  mycket tankar om allt .

jo men visst tänker jag men inget jag behöver dela med mig av lllt som snurrar runt i min palett.
allt vill man inte dela med alla, men vissa gör de på fejjan hejj vilt å sen så står dom inte för de helt och hållet! menar en sak men gör en annan.

Dessa sociala medel sprider en dålig attityd och inte nog mycket tid för alla att fundera på vad dom gillade och inte gillade, villlman bara plocka ut en liten del av det så sätter de allt som är där och sen så står de inte för allt iaf.

Instagram tycker jag har blivit en riktig mys och mat blogg. finns inte så mycket roligt som händer kanske, men de flesta människor äter ju å skiter så jag lägger upp toa bilder i stället för mat bilder.
ja och varför de kan man ju fråga sig, nä bara för att störa ordningen.


Förut fanns inte dessa medel nu poppar de upp i alla dess former och färger,  man ska tyckatillpå varenda sida bli granskad men inte så mycket komenterad, nej de hör man ju sen vid sidan av !


Nä nu måste jag äta sen mot arbetet som väntar på en lite chillare dag.

hade fint


Inga kommentarer: