9 november 2015

mat å middag å reparationer .

passar på  att skriva lite när jag  ändå sitter och väntar på att smöret ska smälta å bli lite brynt, så då var de gjort
där åkte potatisen in i ugnen tillsammans med ytterfilen av gris .

Jodå jag fixar middag till mannen å mej, han håller på jobbar med hallen för fullt, så de kommer bli fettfint ska ja säga, ja de brukar de bli när han bygger å jag får sköta inredningen, men vi tänker massa lika i hur vi vill ha de eller hur vi har tänkt de.

Jobbet gick bra litte boppa aj aj fick jag efter Lunch dratt fint på röven när jag skulle hem å käka så där satt ja på trappen å fort gick de.

ja ha va mera då..... nå ska väl fortsätta med mitt, den förbannade helvetes vinter har kommit nu FY FAN  vad jag hatar den som pesten.

nå hejjpa alla insnöade individer.

Inga kommentarer: