12 november 2015

mattläggare och tapeter

go kväll!!

HAr fått med mig 5 tapetböcker hem, så nu ska de väljas vilket som passa till oss i lilla huset.
har funderat å indrat men inte hittat nått ännu som är riktigt jag.
de kommer ju inte bli så vitt som allt annat hoppas jag iaf.
MEN MAN HINNER JU ÄNDRA SIG PÅ VÄGEN MINNST HUNDRA gånger om.


ja men allt detta i det lilla är nog bara ilands problem.

har räknat timmarna som den  idag p att få gå hem .

har verkligen längtat till ledigheten,ska spackla på i morgon åsen förhoppningvis hitta på massa slipa.
låter väl som en trevlig helg ?!

de tycker jag iaf,'

Sen har vi ju diskuterat de hära med julen, lutar mot byn och alla kommer att samlas så de ska bli trevligt.
flickorna har redan anmält sig så de är väl bara att ansluta sig till klanen.

Nyår blire med mannen en  pytte stund iaf blir nog sittandes ensam tror jag hade varit så trevligt de oxå ja menar förra nyår var ju verkligen skit låg däckad som fean å förlorade vikt pga av en lax bit som inte var helt okej.

nä nu ska jag börja bläddra .

hejjpppa

Inga kommentarer: