7 februari 2016

Släpp och gåvidare !

Denna förkylning blir man inte lycklig över, sitter och överväger om jag ska gå på akuten å göra koll eller bara köra på i knyck å braka ihop igen eller kanske de ger sig igen =)
svåra beslut men jag böerjar bli så satans less de hära nu. de som stter fast i mej, sen får man höra av andra att deär en sån förkylning.
inte mycket att göra bara bita ihop men blir de inte bättre till kvällen nu såsticker jag iväg till Lassa å får fixat nått iaf.

Man blir så himla matt av alla dessa som sedan ska säga åt en vad felet är när man inte ens bett om deras diagnoser!! massa bra Läkare finns de utspridda både hära och dära!

Nä va mera jo, jag har släppt saker i säcken men vissa saker  bär jag med mg, har jävligt svårt at förlåta och det är nog mest för att man vet att de personerna aldrig kommer att be om förlåtelse, förhoppningsvis kommer de väl till insikt om hur de har betett sig och kanske en uns med hopp i deras huvuden bryter in! ja ni fattar ni som fattar
hade ett väldigt trevligt samtal precis med en bästa KC, vi han lösa en del frågor och hon som mej kom fram till hur människor kan vara så ifinarisk elaka, tro på saker så hårt att de verkligen tror att de är sant, att de går omkring och snackar så jävla mycket skit, vad vinns på de, att inte säga som de verkligen är?
tror sig vara över alla andra ser inte sina egna fel ? eller gör dom de och inser vilken ful människa dom är.
allt för ofta stöter man på dessa idioter!
för att inte tala om de människor som frågar mej om den eller den?! 
hur fan ska jag veta fråga dom personerna själv de ligger INTE i mitt intresse att veta hur de har de eller är med dom?! 
jag har  mej själv att tänka på varför i ska ja bry mej om de människorna?'
eller de som säger men ni måste ju prata eller komma överens ..NÄ de behöver jag verkligen inte! de är väl som att bjuda in en riktiga idioter i mitt liv, som att bli kompis med mobbarna som hackat hatat dej .. skulle inte trodde!! 
jag mår bra varför ska jag göra det för din skull?? vad hjälper de dej om jag gör de! de är ju mitt val inte dej att säga att jag måste !

jepp så tycker jag och det är MINA betraktelser inte era. det är mitt liv att välja inte erat! 

Mera då, jo har haft de topen annars i livet har precis de människor jag behöver just nu i itt liv varken mer eller mindre, har fortfarande mina drömmar och våra planer klara på var vi vill göra.
Får se hur min kropp känns i morgon idag är de så dära men jeg stressar inte jag tar de med ro, andas å är och orkar inte känna efter så jäkla mycket.

Men nu är baracken flyttad iaf( inte jag då som gjort de utan gubben har varit till byn) så nu kan Lise å gängen komma och sova oxå, så de överlever natten nu när de har ett eget stölle att knoppa på när de kommer.'den h'r våren kommer det att hända så himla mycket så får see när jag hinner med allt som ska göras ! 
så tjo å tjom å tjeck nu ska jag önska mej veck
hejjppa hejja

Inga kommentarer: