8 februari 2016

Vårkännslor!!

hejjppa hejsan-

så himla underbart väder idag! blev som så glad när snön rasade från träden och älven tinar upp mer å mera!

den här påsken åker vi inte till byn , men vi kommer att fara nån annan vecka å fira påsken som efter med Larre å Farre från uppis, ser verkligen fram emot de ska bli fett chill å vara med dom.
Sen ska vi nog oxå ljuga lite å äta massa gott hoppas ja ett å annat spel å en å annan go dryck.
jaag tror dom har ko,,it överens om vilken vecka de blev... IQ jag har ju fasiken inte noterat de , spännande å se måste fasiken kolla med mannen min om när de va ... ha ha ha turatt de är någon som har lite koll på mej när jag inte själv har de =)
Var på jobbet idag tog de som KBL inget stress men de blev ju lite de som vanligt , blev ensamen i butiken å klart att alla människor kommer då! what ni har som haft timmar innan å hinna åsså kommer alla då.. me de gick bra iaf, man är ju som van, sen bar de av hemåt å nu sängen väldans tidigt men ja e som trötter.

Fick Nila pulkan såld idag fett nice så nu ska vi börja sälja av de andra vi har oxå så som skotrar och lite bil oxå, värsta Lyxfällan görat =) nja inte för att vinär i nöd utanför att skotern som jag ville ha till till mina troll Nova och Tion är för stor, och pulkan har vi inte anvndningför, ovh bilen är onödigt dyr,
jepp så då blire lite sälja av.
kanske får sätta min egen lilla säljare på de för de e ju hon som lyckas verkar de som. =9

hejjppandå

Inga kommentarer: