11 februari 2016

Torsdagsmys och Fredags middag =)

Så fin vecka hat de varit,Jag har kämpat brottats och haft mej heela veckan, har haft så jäkla mycket att göra hela tiden inget mej emot,
så trevligt med alla dessa kunder och franför allt få visa vad som kommer och inte kommer, jo då jag känner  mej väldans inne med allt som kommer fast jag inte åker på möbelmässan, jag bläddrar O SER EFTER DE SOM  komma skall.
gillar mitt jobb  men ibland går de som lite segt hade fått gå lite mera med arbete hatar att sitta still vill å ha å göra hela tiden massor,
är som alltid eller oftast först på jobbet =)
är väl bara så att jag ät punktlig av  min natur.
Har funderat lite eller ibland på att dra igång eget igen,saknar att kunna styra och påverka vad som ska hända inom de jag håller på med utan att de ska vara andra å fingra i mitt arbetet.
jo då jjag är inte den som snackar pension , men jag säger gärna hur andra ska ta de lugnt men de faller inte mej i smaken, jag har jobbat hela mitt liv, de första jobbet hade jag när jag var 15 , fick egentligen inte jobba men min faster fixade för att jag skulle fylla  sommaren, jepp så mitt liv har och är arbete
hade jag vetat då hur de var hade jag jobbat mera!! jag flyttade hemifrån när jag var 15 ville eller orkade inte mera, sen bar mitt liv av jag hade hela världen i min famn jag var naiv å inte alls klarsynt eller hade perspektiv på hur de kunde bli, jag hade inga erfarenheter av något men jag klarade mej, jag hade en sån jävlaranamma  i mej som ett barn som blivit lämnat av sin mor.... jag klarade mej långt bättre än de flesta.

ja å nu sitter man här i denna härliga trygghet detta härliga liv och nä har inte så mycket längtan m
mer än dö jävla vinter dö för fan, jag hatar dej!!
 jepp över och ut .

Inga kommentarer: