7 mars 2016

måndagsvånda.

känns som de blir lite skrivet och de ja skriver är mest strunt.
kom från jobbet precis, har fått hem pappaer eller rättare sagt information om utbildning på distans , då kan jag läsa och jobba samtidigt , de är den bästa lösningen just nu för mig. m,en sen börjar man fundera på att man är nog för gammal för att läsa vidare, åldern tar ut sin rätt och man är sliten.
'Försöker hitta spaden ännu för at börja gräva och jag tror nog att snart är den framme ´, nja om inte annat så tinar den nog fram i vårens sol, som är lite långt borta ännu, men den kommer solen och jag med den..

Just nu har jag precis landat framför datorn, borde kanske göra nått vettigt men varför? ska kläpå mig vinter stasen och sen ska jg vandra till brevlådan iaf, är en liten bit dit, den står på andra sidan älven,

Jobbet gick fort som vanligt , man har att göra hela tiden och det är roligt, hade ju varit piss å bara vänta på att något ska hända, gisses vad de dagarna hade gått sakta.
nej hörni  färdig skrivet så nu tar jag klivet, letar mej ut nu e skriveriet slut =)

hejjppa

Inga kommentarer: