2 mars 2016

onsdags stress och Torsdags göra

har haft en otroligt seg dag idag.
varit och jagat priser på nått så spännande som stege till jobbet, den vi har är vinglig och farlig, många gånger som man känt att man är på väg ner från den.
Så jag hamnade på Xl-Bygg och dess trevliga personal.saknar grabbarna faktiskt.

Idag har jag haft de segodego på jobbet, inte mycket kunder nu men dom kanske blossar upp mera till våren.

Har fått hem papper nu på distans utbildning i Danmark närmare bestämt Köpenhamn, jag kommer att söka in på den , för det låter så himla roligt och intressant.
Sen kommer de säkert att kosta en del, men de tror jag att de är värt.
Sen  har jag lite flera kurser på lut så de kommer att bli en spännande tid tillmötes.
Jag har massa av planer och nån ska väl man kunna börja med =)

Idag blev de pizza till middag. Mat förslagen är det som si och så med när man ska komma på nått, känns alltid som att de blir för avancerat ibland.
Nu är ledigheten oxå fixat så att jag kan umgås med Farre och Larre , ska bli så trevligt att umgås ed dom, ser verkligen fram emot det.

åkte in efter jobbet till Lina och Niilas, Lilla Niilas är super förkyld å blir fort trötter, hoppas de kommer på bättringsvägen snart .

Nä nu lämnar jag er för nu, har alltid en massa bra i skallen å skriva men sen när man sätter sig ner med datorn då är de tottidemare tomt i skallen.

Inga kommentarer: