19 oktober 2016

19 oktober 2016

Hej
det  var länge sedan jag la ner fingrarna å dansa över tangentbordet, nja så jävla fort går de ju inte, dom flesta blogginläggen dom sitter i min skalle och snurrar runt där ungefär som att jag skulle skriva väldans fort eller tala med den högre makten, men oftast stannar de dära i min lilla skalle.
jag delar inte alla mina tankar med er men de som blir skrivna de kommer från hjärtat och de andra får vara , de är för privata och man vill inte ge ut precis allt som händer i ens liv,
Fejjan hat jag också blivit sämre med men det är inget vettigt som snurrar runt där iaf, masssa delningar på sidor och ja, en massa tester om " vem är din bästa vän" hur kommer du se ut om 30år och allt annat orealistisk.
Jag orkar inte ens hänga med eller läsa, i början var de roligt att göra testerna själv men what the fuck ingen kan ju förutspå framtiden om  vad som komma skall.

Nå iaf har inte hänt så dära jättte massa sen sist väntar på barnbarn nr6 ska komma till världen.
förkylning frå helvetet är å hälsar på och till helgen är det Examens firande i uppslsala.


ha en fin dag å bra framtid .


Inga kommentarer: